Gubitak korisničkog broja i / ili PIN-a

Ukoliko ste slučajno zaboravili ili izgubili svoj korisnički broj i/ili tajni PIN za pristup podacima na osobnom računu, zatražite oznake.

Zahtjev za dostavu PIN-a 
Zahtjev za dostavu korisničkog broja i PIN-a

Vaši važeći podaci bit će poslani na Vašu e-mail adresu odnosno poštom ako vaša e-mail adresa nije unesena u sustav.  
Napomena: Ukoliko ste u međuvremenu mijenjali neke od svojih podataka (prezime, adresu, email ili sl.), molimo Vas da promjenu zatražite putem tiskanog Zahtjeva kojeg nam možete poslati:

  • faksom na broj: 01 / 4699 601
  • poštom na adresu: AZ d.o.o., p.p. 5, 10002 Zagreb

Zahtjevu obavezno priložite presliku (fotokopiju) Vaše osobne iskaznice.

Promjena PIN-a

Korisnički broj i PIN omogućuju vam pristup svim načinima izvješćivanja o stanju na vašem osobnom računu. Radi zaštite tajnosti podataka, preporučujemo vam da redovito mijenjate PIN, odnosno da ga odmah promijenite ako ste posumnjali da ga je netko mogao doznati. 

PIN možete promijeniti na sljedeći način:

  • na www.azfond.hr, odaberite AZ obvezni mirovinski fond kliknite na Osobni račun
  • u polje korisnički broj unesite 9-znamenkasti broj koji ste primili od AZ fonda
  • u polje PIN unesite 4-znamenkasti broj koji ste primili od AZ fonda
  • u izborniku izaberite opciju promjena PIN-a
  • upišite stari PIN
  • upišite dva puta novi PIN (4-znamenkasti broj)
  • za kraj obavezno kliknite na "Spremi promjene"